ساخت گردنبندی از شکلات تخته ای گلرود برای همسر پادشاه هلند

تا پایان قرن هجدهم، حدود 500 کافه شکلات تخته ای گلرود در پاریس وجود داشت. در آمریکای شمالی، اولین کارخانه شکلات سازی در سال 1765 ظاهر شد و به نمونه اولیه قدیمی ترین برند شکلات در دنیای جدید تبدیل شد.

در روسیه، مراسم صبحگاهی سرو یک فنجان شکلات داغ توسط کاترین دوم معرفی شد. در آغاز قرن نوزدهم. شکلات جامد توسط کنراد ون گوتن هلندی اختراع شد. پرس او این امکان را فراهم کرد که کره کاکائو را گرفته و پودر آن را که به خوبی در آب و شیر حل می شود، جدا کرد.

افزودن کره کاکائو به شکلات داغ به سفت شدن آن کمک کرد. اولین شکلات تخته ای در انگلستان در سال 1847 ساخته شد که در نیمه دوم قرن نوزدهم انجام شد. به تدریج شروع به “جابجایی” شکلات مایع از رژیم غذایی کرد.

در سال 1875، سوئیسی ها اولین شکلات شیری را تولید کردند و بر فرآیند خرد شدن تسلط یافتند که یکنواختی توده شکلات را تضمین می کند. شکلات سفید در دهه 1930 ظاهر شد. اکنون تولید شکلات به رتبه ایجاد آثار هنری مجسمه‌ها، مجسمه‌ها، نقاشی‌ها ارتقا یافته است.

شکلات برند الیت ترکیبی شگفت انگیز از مواد و افزودنی ها، طعم و عطری بی نظیر است و هرگز طعم چربی را در دهان باقی نمی گذارد. آیا شکلات سبز را با جلبک دریایی، نعناع، ​​یاس، اسطوخودوس، گلبرگ های رز امتحان کرده اید؟

با پرکننده های سنتی روسی – ریواس با کارامل، ودکا فلفل با چغندر؟ شکلات با بیکن، نمک، طعم واسابی، ترافل سیاه چطور؟ شکلات یک ضد افسردگی عالی است که ترشح هورمون های شادی را تحریک می کند. این در صنعت زیبایی استفاده می شود، آنها با منفی روانی درمان می شوند.

شکلات تأثیر مفیدی بر بسیاری از سیستم های بدن دارد، توجه و حافظه را بهبود می بخشد. حتی متخصصان تغذیه آن را به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی پیشگیرانه توصیه می کنند. آکادمی شکلات در روسیه ایجاد شد، تنها دانشگاه در این کشور که در آن شکلات های سطح اروپایی تهیه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.