بادام زمینی فلفلی مزمز از گرفتگی بینی در زمان سرماخوردگی جلوگیری می کند

بادام زمینی یکی از غنی ترین منابع غذایی بیوتین است که در دوران بارداری مهم است. مس یک ماده معدنی کم مصرف در رژیم غذایی، اغلب در رژیم غذایی غربی کم است. کمبود ممکن است اثرات نامطلوبی بر سلامت قلب داشته باشد.

بادام زمینی فلفلی مزمز همچنین به عنوان منبع ویتامین B3 شناخته می شود، نیاسین عملکردهای مهم مختلفی در بدن شما دارد. با کاهش خطر بیماری قلبی مرتبط است. فولات که به عنوان ویتامین B9 یا اسید فولیک نیز شناخته می شود، عملکردهای اساسی بسیاری دارد و به ویژه در دوران بارداری مهم است .

یک عنصر کمیاب، منگنز در آب آشامیدنی و بیشتر غذاها یافت می شود. یک آنتی اکسیدان قوی، این ویتامین اغلب به مقدار زیاد در غذاهای چرب یافت می شود. یکی از ویتامین های گروه B، تیامین به عنوان ویتامین B1 نیز شناخته می شود.

این به سلول های بدن شما کمک می کند تا کربوهیدرات ها را به انرژی تبدیل کنند و برای عملکرد قلب، ماهیچه ها و سیستم عصبی شما ضروری است. بادام زمینی منبع خوبی از فسفر است، ماده معدنی که نقش اساسی در رشد و نگهداری بافت های بدن ایفا می کند.

اعتقاد بر این است که یک ماده معدنی ضروری در رژیم غذایی با عملکردهای مهم مختلف، مصرف کافی منیزیم از بیماری قلبی محافظت می کند. با این حال، یک مطالعه کوچک و 6 ماهه بر روی زنان سالم نشان داد که وقتی سایر منابع چربی در یک رژیم غذایی کم چرب با بادام زمینی جایگزین شد.

آنها مصرف غذا را با افزایش سیری به میزان بیشتری نسبت به سایر تنقلات رایج مانند کیک برنج کاهش می دهند. به دلیل سیر کننده بودن بادام زمینی، به نظر می رسد که مردم افزایش مصرف بادام زمینی را با خوردن کمتر مواد غذایی دیگر جبران می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.