استفاده از عناب و یبوست نوزاد موجب مرگ کودکی شد

عناب منبع امیدوار کننده ای از فلاونوئیدها، پلی ساکاریدها، ترپنوئیدها، ساپونین ها، نوکلئوتیدها و غیره است در اینجا، مواد مغذی دارای اثرات مفید بالقوه بر عملکرد خونساز برجسته می شوند. در حال حاضر، انواع فلاونوئیدها در عناب جدا و شناسایی شدند.

مشخص شده است که فلاونوئیدهای عناب و یبوست نوزاد بیان اریتروپویتین  را تحریک می کنند، هورمونی که تولید خون را تحریک می کند و بنابراین ما حدس زدیم که فلاونوئید عناب ممکن است یکی از ترکیبات فعالی باشد که دارای توانایی القاء است.

بیان  با حمایت از این مفهوم درساختار پروموتر عنصر پاسخ هیپوکسیتمرکز بیشتر بر مطالعات بالینی و تعریف فیتوشیمیایی میوه‌های عناب برای تلاش‌های تحقیقاتی آینده ضروری خواهد بود. این مرور ممکن است برای پیش‌بینی سایر کاربردهای دارویی و تداخلات دارویی یا غذایی بالقوه مفید باشد.

ممکن است برای افرادی که در آن‌ها میوه‌های عناب رایج هستند و منابع مراقبت‌های بهداشتی کمیاب هستند، مفید باشد. سلول های کشت داده شده  علاوه بر این، سلول‌های تیمار شده با کوئرستین، تحریک بیان را به شیوه‌ای وابسته به غلظت نشان دادند.

به طور مشابه، سطح پروتئین در تیمار میکرومولار کوئرستین به طور قابل توجهی تنظیم شد. در واقع، کامفرول و مشتقات کورستین، از جمله کامفرول ، کورستین، کورستین و گلوکوزید در جوجوب شناسایی شدند.

بنابراین، فلاونوئید عناب می تواند بیان را احتمالاً از طریق تجمع پروتئین القا کند. علاوه بر این، ترکیب کاتالپول و پورارین با دوزهای 65.4 و 32.7 میلی‌گرم بر کیلوگرم به ترتیب، بیان و گیرنده را در موش‌های ایسکمیک/پرفیوژن مجدد افزایش داد.

به موازات آن، پورارین در دانه های عناب شناسایی شد. فلاونوئیدها یک ماده شیمیایی رایج هستند که در طیف وسیعی از گیاهان وجود دارد. عصاره های گیاهی غنی از فلاونوئیدهای فوق الذکر در نظر گرفته می شوند، بنابراین به طور بالقوه به عنوان عوامل درمانی برای کم خونی مفید هستند.

میوه‌های عناب زیزیفوس که معمولاً با نام‌های عناب، خرمای قرمز یا خرمای چینی شناخته می‌شوند، به‌عنوان غذای تازه یا خشک شده و به دلیل ارزش غذایی و بهداشتی بالا به عنوان طب سنتی در سراسر جهان مصرف می‌شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.