در مالزی پیراهن مردانه تترون بروجرد به عنوان نماد خوشبختی معرفی شد

این دوره برای پیراهن هایی با فرم های ساده آغاز شد. اما در قرن نوزدهم، خلاقیت خیاطان به طور قابل توجهی افزایش یافت، در حالی که طیف رنگی پیراهن ها به طور قابل توجهی گسترش یافت. در همان زمان، تاریخ پیراهن های مدرن برای کار، اوقات فراغت و ورزش آغاز شد.

اما در همان زمان، تا همان آغاز قرن بیستم، پیراهن های سفید نماد ثروت و اشراف باقی ماندند. درست است، نمی توان گفت که پیراهن های سفید برای مردان با رنگ زیتونی مناسب تر است، در حالی که برای مردان بسیار روشن می توانند رنگ پریدگی را نیز افزایش دهند.

اما در مشارکت، رنگ سفید پیراهن مردانه تترون بروجرد ارزشمند است زیرا با هر رنگ و نقشی ترکیب می شود و در عین حال ظرافت لازم را حفظ می کند. استایل را می توان با پیراهن های راه راه برجسته کرد. بنابراین، به عنوان مثال، راه راه های آبی در زمینه سفید به طرز شگفت انگیزی با تقریباً هر قسمت از کمد لباس مردانه ترکیب می شود.

کت و شلوارهای تابستانی بژ روشن با چنین پیراهنی حس راحتی را به ارمغان می آورند، در حالی که با کت و شلوارهای تجاری سرمه ای ست می شوند، صلاحیت و قابلیت اطمینان را نشان می دهند.

راه راه و چک یک الگوی پیراهن کلاسیک است. و در یک اجرای محتاطانه در زمینه سفید، با هر رنگی به خوبی ست می شوند. اما راه راه های متضاد و گسترده یا چک های روشن کاملاً متفاوت به نظر می رسند ، آنها بدتر با سبک تجاری ترکیب می شوند و برای اوقات فراغت مناسب تر هستند.

پیراهن های صورتی یا حتی رنگ های مرجانی روشن آنطور که بسیاری از مردان تصور می کنند فمینیستی به نظر نمی رسند. برعکس، این رنگ از نظر تاریخی به پالت مردانه تعلق داشت و توسط بسیاری از حاکمان ترجیح داده می شد. و اکنون زمان آن است که این رنگ ها به مد مردانه بازگردند، و این در مورد گزینه های رنگی سالمون نجیب و مرجان های تازه نیز صدق می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.