با استفاده از گلاب دو آتیشه ربیع دندان درد خود را تسکین دهید

فیس ماست بر پایه گلاب ، اخیراً مقاله ای در یک مجله در مورد Face Mist خواندم. فیس میست یک اسپری تکمیل کننده صورت است که پوست را مرطوب، تسکین می دهد و درخشندگی سالمی به پوست می بخشد.

علاوه بر این، می توانید از گلاب دو آتیشه ربیع برای اصلاح آرایش خود استفاده کنید (به این ترتیب آرایش شما در تمام طول روز سر جای خود باقی می ماند). اگر آرایش نمی کنید، می توانید از فیس میست نیز برای آبرسانی به پوست استفاده کنید.

برای کارم مهم است که ظاهری زیبا داشته باشم. من در صنعت زیبایی کار می کنم و تمام روز با مردم صحبت می کنم. من هر روز صبح از گلاب استفاده می کنم و برای اطمینان از ماندگاری طولانی مدت آن، چنین فیس میست البته راه حل عالی است.

اولین چیزی که در جستجوی یک گلاب مرا جلب می کند این است که بسیاری از برندهای معمولی را در محدوده خود ارائه می دهند. این خوب است زیرا مجبور نیستید ساعت ها به دنبال یک خوب بگردید.

اما هیچ چیز نمی تواند دور از واقعیت باشد، زیرا بیش از نیمی از مارک هایی که من با آنها برخورد می کنم حاوی انواع مواد شیمیایی هستند. بنابراین من عبارت را در گوگل امتحان می کنم: Face Mist به صورت طبیعی. ابتدا با ویتامین مواجه خواهید شد.

این نمونه خوبی از برندی است که تصویری طبیعی دارد، اما 100% طبیعی نیست. بنابراین به جستجوی خود ادامه می دهم. مطمئن شوید که بطری خالی شما تمیز است، در صورت لزوم، یک بار دیگر آن را با آب داغ بشویید.

سپس نیمی از بطری را با گلاب و نصف دیگر را با آب مقطر پر کنید. قبل از استفاده خوب تکان دهید. من شخصاً دوست دارم بطری را کاملاً با گلاب پر کنم، سپس Face Mist بسیار غلیظ تر می شود و احساس می کنم که برای پوست من بهتر عمل می کند. این نمی تواند آسان تر شود، اینطور نیست؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.