خوراک بادمجان مدیترانه ای موجب کمیاب شدن این محصول ذر بازار شد

بادمجان، آرد، پنیر، شوید، سیر، سس مایونز، نمک، فلفل سیاه آسیاب شده، خوراک بادمجان با سبزیجات و گوشت چرخ کرده با یک غذای بسیار تابستانی و خوشمزه سبزیجات را می توان به سلیقه شما تغییر داد.

بادمجان، گوشت چرخ کرده، پیاز، فلفل دلمه ای، گوجه فرنگی، سیر، روغن نباتی، نمک، فلفل سیاه آسیاب شده، سبزیجات تند، پنیر موزارلا، سبزی و خوراک بادمجان ترد با سس ترش و شیرین، بادمجان خورشتی با سبزیجات. خوشمزه گرم و سرد با نان و گوشت و سیب زمینی و آنها می توانند برای زمستان بسته شوند.

برای تهیه محصولات باید مقدار بیشتری مصرف کنید، اما برای آماده سازی خوراک بادمجان های پفکی برای آزمایش دو عدد بادمجان متوسط ​​کافی است. خوراک بادمجان، فلفل دلمه ای، هویج، پیاز، گوجه فرنگی، رب گوجه فرنگی، روغن آفتابگردان، خوراک بادمجان مدیترانه ای یک پیش غذای داغ و خوشمزه و سریع است که افزودنی خوبی برای غذاهای دیگر است!

بادمجان های کامل را به آرامی با وردنه بغلتانید تا میوه ها صاف شوند اما پوست آن سالم بماند. یک برش طولی روی پهلو ایجاد کنید، سپس به مدت 20 دقیقه در آب نمک غوطه ور کنید و فشار دهید.

بادمجان ها را با گوشت چرخ کرده مخلوط با پیاز خرد شده، فلفل دلمه ای و تند خرد شده، ادویه جات و سبزی پر کنید. به شکل عمیق تا کنید، در آب گوجه فرنگی بریزید و در فر بپزید. یک پیش غذای سریع و خوشمزه خوراک بادمجان در مواقعی که نیاز به چیدن میز برای مهمانان دارید و زمان بسیار کوتاهی است، به شما کمک می کند.

شما نیاز دارید: 1 بادمجان، 2 گوجه فرنگی، 120 گرم پنیر سفت، سس مایونز، 3 حبه سیر، بادمجان ها را به صورت دایره ای برش دهید، نمک بزنید، بگذارید 15 دقیقه بماند و سپس فشار دهید. قسمت های خالی را در روغن از دو طرف سرخ کنید.

طرز تهیه: بادمجان های خرد شده را در نشاسته بغلتانید، سرخ کنید تا قهوه ای طلایی شوند. خوراک بادمجان های خنک شده را به یک کاسه سالاد منتقل کنید و با فلفل و گوجه فرنگی خرد شده مخلوط کنید. مواد لازم برای سس، سالاد مزرعه را با هم ترکیب کرده و با دانه کنجد بپاشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.