عرقیات صفرا بر موجب تولید سنگ کلیه در سالمندان می شود

ارزش بخش طب مکمل در استرالیا 3.5 میلیارد دلار است و انتظار می رود در دو سال آینده به 4.5 میلیارد دلار برسد. همه فرآورده های طب مکمل یکسان ایجاد نمی شوند. توجه به این نکته مهم است.

همه عرقیات صفرا بر یکسان ساخته نمی شوند و ممکن است تفاوت زیادی بین داروهای طبیعی بسته به نحوه تولید آنها وجود داشته باشد. از آنجایی که محصولات زیادی برای انتخاب وجود دارد، درک تفاوت بین این محصولات می تواند دشوار باشد.

به خصوص که بیشتر آنها از موادی استفاده می کنند که منشا گیاهی یا گیاهی دارند. با این حال، مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا به شما کمک کند تا مناسب ترین داروی طبیعی را برای خود انتخاب کنید. از این رو درک عرقیات گیاهی نقش مهمی ایفا می کند.

عرقیات استاندارد چیست؟ استخراج فرآیند بیرون کشیدن اجزای خاص در یک گیاه یا گیاه است که اعتقاد بر این است که دارای خواص دارویی هستند. این فرآیند استخراج پیچیده است، و در حالی که این پیچیدگی ممکن است.

در پس مزایای داروهای طبیعی باشد، ممکن است از نظر دستیابی به ثبات مواد تشکیل دهنده دشوارتر باشد. عرقیات استاندارد شده می تواند به کاهش تنوع در کیفیت این محصول کمک کند. استانداردسازی به معنای اندازه‌گیری ترکیبات خاص از همان فرآیند تولید و مشخصات دقیق در هر دسته دارویی است.

فرآیند تولید به شدت کنترل می شود زیرا ممکن است بر شناسایی یا خصوصیات یک عنصر تأثیر بگذارد. برای عرقیات خاص، مانند عرقیات موجود در محصولات فلوردیس، فرآیند کنترل شامل همه چیز از محل رشد و برداشت گیاه گرفته تا ذخیره‌سازی و ساخت محصول می‌شود.

اینها عرقیات استاندارد شده ای هستند که می توانند در آزمایشات بالینی استفاده شوند تا اطمینان حاصل شود که اثر یک محصول می تواند یک مزیت درمانی خاص را ارائه دهد. چرا این مهم است؟

فرآیند استخراج ممکن است تا حد زیادی بر قابلیت اطمینان یک داروی طبیعی تأثیر بگذارد. بنابراین، محصولاتی که حاوی موادی از یک گیاه یا گیاه هستند، لزوماً توصیف ثابتی از مواد تشکیل دهنده ندارند، یعنی ممکن است اثر یکسانی نداشته باشند.