کفش کوهنوردی زنانه کلمبیا موجب قهرمانی این کشور در رشته کوهنوردی شد

قبل از خرید اولین جفت کفش کوهنوردی چه چیزی باید بدانید؟ این مقاله همه چیزهایی را که باید در مورد اشکال و عملکردهای مختلف کفش کوهنوردی بدانید را به شما می گوید و توصیه هایی برای یک جفت برای اولین بار ارائه می دهد.

از دسترسی نامحدود به ویژگی های برنده جوایز کوهنوردی، مصاحبه های عمیق و توصیه های آموزشی متخصص لذت ببرید. در اینجا مشترک شوید. در آخر هفته روز کلمبوس، 2004، پدرم مرا به ورزش کوهستانی شرقی در غرب لبنان، نیوهمپشایر برد تا اولین جفت کفش کوهنوردی ام را بخرم.

من 15 ساله بودم و هنوز یک “کوهنورد واقعی” نبودم. وقتی یک بار بیرون رفتم و چند ساعتی را با کفش کوهنوردی زنانه کلمبیا روی دیوار چوبی مدرسه‌ام گذراندم، می‌دانستم که به کوهنوردی علاقه‌مندم، اما هرگز مسیری را طی نکرده بودم.

هرگز پا در سالن ورزشی تجاری نگذاشته بودم و نمی‌دانستم چه اصطلاحاتی مانند دراپ چیست. زانو یا قلاب پاشنه یا چین به معنای جلوی جاکفشی ایستادم و با نام‌های عجیبی مثل «مویرا» و «موکاسیم» و «آناسازی ولکرو» گیج شدم.

جدای از اصول اولیه ساده مانند رنگ، نمی‌توانستم کفش‌ها را از هم جدا کنم و نمی‌دانستم که برخی سفت هستند در حالی که برخی دیگر نرم هستند، برخی به شدت پایین می‌آیند در حالی که برخی دیگر صاف هستند.

این ویژگی‌های متفاوت باعث می‌شود در جنبه‌های مختلف کفش‌ها برتر باشند. سرانجام یک فروشنده کفش جوان لاغر اندام با قاب‌های بلوند جلو آمد و از من پرسید که می‌خواهم چه نوع کوهنوردی انجام دهم .

سپس به من کمک کرد تا یک جفت پنج ده آسیم (آبی‌رنگ، واژگون شده) بسازم. همانطور که معلوم شد، تجربه من غیرعادی نبود. کوهنوردان مبتدی، مانند دوچرخه سواران مبتدی و کوله پشتی های مبتدی، اغلب مجبور به تصمیم گیری مالی بدون دانش پیش زمینه ای می شوند.

به آنها در خرید آگاهانه کمک می کند. به امید اینکه بتوانم تعدادی از شما را از اشتباهاتی که مرتکب شدم نجات دهم، این پرایمر عمیق را در کفش های کوهنوردی قرار دادم. همه چیزهایی را که باید در مورد اشکال و عملکردهای مختلف کفش های کوهنوردی بدانید، به شما می گوید و توصیه هایی برای یک جفت برای اولین بار ارائه می دهد.