کارخانه هویج پخته شیرین + تولید پخش عرضه

انواع هویج یکی از پرخاصیت ترین صیفی جات در بازار می باشد که امروزه نه تنها نوع خام این محصول بلکه هویج پخته شده نیز در بازار یافت می شود. کارخانه هویج پخته شیرین، اقدام به تولید این محصول خوشمزه و مفید نموده است و آن را در بسته بندی های گوناگون و به صورت کاملا بهداشتی روانه بازار می نماید. با توجه به خواص بالایی که هویج نانکو برای سلامتی دارد، تولید و پخش آن در بازار افزایش داشته و پیش بینی می شود این افزایش چشمگیر ادامه دار باشد. برای خرید هویج پخته شیرین کارخانه ای با قیمت مناسب، می توانید با بخش فروش ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: فروش هویج صادراتی

کارخانه هویج پخته شیرین + تولید پخش عرضه

قیمت خرید هویج پخته

قیمت خرید هویج پخته در ادامه مطلب قصد داریم به عوامل موثر بر قیمت خرید هویج زرد پخته اشاره نماییم که اصلی ترین و مهم ترین آن، قیمت هویج خام در بازار می باشد. همانطور که می دانید افزایش تقاضای محصولات کشاورزی و یا وجود مشکلاتی که مانع تولید محصولات شود، از مهم ترین عوامل افزایش قیمت ها محسوب می شوند. در نتیجه می توان نتیجه گرفت قیمت خرید هویج پخته شده نیز به این عوامل بستگی دارد.

علاوه بر این، نوع بسته بندی محصول، وزن محصول، برند تولید کننده آن نیز از دیگر پارامترهای تعیین قیمت هویج پخته شده می باشند. فروش فوق العاده هویج درجه یک به صورت عمده خریداران زیادی را مجذوب خود کرده است و دارای سود بالایی می باشد. یکی از دلایل فروش فوق العاده این محصولات تقاضای سایر کشورها برای صادرات می باشد. جالب است که همه افرادی که در این کشورها زندگی می کنند از انواع محصولات ارگانیکی که در ایران تولید می شود استقبال می کنند.

قیمت  هویج گردهای ایرانی در کشور ما با عوامل مختلفی تعیین می شود. تمام این فاکتورها با دقت مورد بررسی قرار گرفته و قیمت های این موارد در پایان مشخص می شود و سپس کلیه فروشندگان محصولات خود را با قیمت مشخص به فروش می رسانند. نکته اصلی در جستجوی مراکز فروش معتبر، ارائه محصولات درجه 1 و ارگانیک است. لازم به ذکر است که قیمت محصولات موجود در فروش فوق العاده ای که این مجموعه برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است، بسیار مناسب تر از بازار می باشد. به همین دلیل برای افرادی که در زمینه صادرات هویج فعالیت دارند و به دنبال هزینه ترخیص کاری هستند، سود بالایی برای خریداران عمده به همراه دارد. برای خرید و ثبت سفارشات خود می توانید با بخش فروش ما در ارتباط باشید.

5 استفاده مفید از تفاله های هویج

5 استفاده مفید از تفاله های هویج همانطور که می دانید وقتی با دستگاه آبمیوه‌ گیری آب هویج را می‌ گیرید تفاله‌هایش را دور نریزید؛ می‌توانید با بسته‌ بندی و نگهداری آن‌ها در فریزر از این مواد ظاهراً بلا استفاده در آشپزی‌های آینده خود استفاده بهینه کنید.

  1. وقتی قصد پخت خورش فسنجان دارید، می‌توانید به اندازه پودر گردو از این تفاله‌های نگهداری شده هویج استفاده مجدد کنید. آن‌ها را در روغن تفت دهید و به خورش بیفزایید. با این کار، خورش فسنجان علاوه بر مزه بهتر، رنگ هویج می‌گیرد انگار که به آن زعفران زده‌اید.
  2. وقتی سوپ تهیه می‌کنید مقداری از تفاله‌های هویج را در آن بریزید تا هم زودتر بپزد هم این‌که سوپتان لعاب بیشتری بیندازد.
  3. هنگام پخت کوکوی سبزی یا سیب‌زمینی، مقداری از تفاله‌های هویج را به مایه کوکو اضافه کنید (البته بهتر است در این مورد تفاله‌ها فریز نشده باشند) کوکوی شما خوش‌طعم‌تر خواهد شد.
  4. در زمان پخت مرغ، پیاز را رنده کرده، از این تفاله‌های هویج به آن اضافه کنید تا به مرغ طعم بهتری داده شود و بوی مرغ به‌شدت کاهش می‌یابد.
  5. هنگام پخت برنج، با تفاله‌های هویج می‌توانید ته‌دیگ هویج درست کنید. کمی از آن‌ها را با ماست و تخم‌مرغ و زعفران و نمک مخلوط کرده، از برنج آبکش‌شده یکی دو کفگیر به مواد اضافه کنید و ته قابلمه برنجتان که از قبل روغن در آن داغ کرده‌اید پخش کنید و برنج را روی آن بریزید. ته‌دیگی بسیار خوشمزه عایدتان خواهد شد.

طرز تهیه کیک هویج گردو

طرز تهیه کیک هویج گردو کیک هویج از کیک هایی است که اگه مطابق دستور عمل پخته نشود، نتیجه کار جالب نخواهد بود. به دلیل وجود هویج امکان اینکه کیک حالت خمیری و چسبناک به خود بگیرد زیاد است. معمولا مرکز کیک هویج خمیری می شود و کیک به اندازه کافی پف نمی کند که این اتفاق جالبی نیست. بنابراین پیشنهاد می شود که حتما از دستور پیروی کنید و مواد رو کم یا زیاد نکنید این رسپی یکی از دستورهای بی نقص تهیه کیک هویج می باشد که بارها تست شده است پس با خیال راحت این کیک را تهیه کنید و حتما حتما مواد را اندازه کنید و تمام تکات گفته شده را رعایت کنید به خصوص مقدار هویج توپی رنده شده را به هیچ وجه تغییر ندهید.

مواد لازم:

  • شکر: ۱ لیوان (۱۲۵ گرم)
  • تخم مرغ: ۳ عدد
  • روغن مایع: نصف لیوان (۷۰ گرم)
  • شیر: ۱ لیوان (۱۲۵ گرم)
  • دارچین: ۱ قاشق مرباخوری
  • هویج رنده شده: ۱ لیوان
  • گردوی خرد شده (درشت): ۱ لیوان (۱۲۵ گرم)
  • آرد: ۲ لیوان (۲۵۰ گرم)
  • بیکبنگ پودر ۱.۵ ق چای خوری
  • وانیل: نصف قاشق چایخوری

ابتدا شکر و تخم مرغ در ظرفی مخلوط کرده و تا وقتی که پف کرده و سفید شوند هم بزنید. شیر و روغن مایع را همجنین اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم. سپس آرد، بیکینگ پودر، وانیل و دارچین را اضافه کرده هم بزنید. بکینگ پودر زیاد نیست چون هویج و گردو هم هست که به پف کردن آن در جهت منفی تاثیرگذار هستند به همین خاطر ۲ قاشق استفاده می کنیم. ۱ لیوان هویج رنده شده و ۱ لیوان گردو را اضافه کرده خوب هم بزنید. (گردو رو باید با آرد مخلوط کنید و بعد از آن الک کنید.) با لیسک مواد رو به صورت دورانی با هم مخلوط کنید تا یکدست شود.

مواد را داخل ظرف مورد نظر که با کره یا روغن کاملا چرب کرده اید بریزید. داخل فر که با دمای ۱۷۰ درجه از قبل گرم شده قرار دهید. پس از ۳۰ دقیقه وقتی پخت با خلال دندان چک کنید شما می توانید کیک هویج را داخل قابلمه نیز بپزید برای این کار از قبل قابلمه را چرب و روی شعله پخش کن قرار دهید تا داغ شود سپس مایه کیک را داخل قابلمه ریخته و بگذارید به مدت ۵۰ الی ۶۰ دقیقه روی شعله پخش کن پخته و پف کند سپس از قالب خارج و با پودر قند و خامه قنادی تزئین کنید.

حلوای هویج نذری

حلوای هویج نذری حلوا خوراکی است که از آرد، روغن و شیره بدست می آید و با افزودن مواد مختلف مانند دارچین ، هویج ، زعفران و… انواع مختلف حلوا تهیه میشود حلوا ها را بیشتر برای نذری ها ، مراسم های عزاداری و سفره های افطار در ماه رمضان تهیه میکنند اما به دلیل طعم خوب و شیرین آن میتواند یک عصرانه ی خوش طعم و لذیذ به همراه یک چای تازه دم و خوش عطر و طعم باشد اکثر ما با دستور تهیه ی حلوای معمولی آشنا هستیم و شاید بارها و بارها آنرا تهیه کرده و در کنار عزیزانتان میل کرده اید.

اما شاید کمتر کسی باشد که حلوای هویج را امتحان کرده باشد حلوای هویج طعمی نزدیک به طعم حلوای معمولی دارد و مورد پسند و باب میل ما ایرانی ها می باشد اما ظاهری زیبا و خوش رنگ نسبت به حلواهای دیگر دارد و همین امر باعث شده است تا این حلوا به حلوایی مناسب سفره ها و نذری ها تبدیل شود چرا که ظاهر سفره ها را زیبا تر و رنگین تر می کند. برای آن دسته از عزیزانی که تصمیم به تهیه این نوع حلوا گرفته اند اما بادستور تهیه آن آشنایی ندارند، طرز تهیه حلوای هویج را ارائه کرده ایم.

طرز تهیه حلوای هویج برای 30 4 50 5نفر

طرز تهیه حلوای هویج برای 30 4 50 5نفر حلوای هویج یکی از انواع حلواهای خوشمزه و خوشرنگ ایرانی است که معمولا برای مراسم های مذهبی تهیه می شود. در ادامه به طرز تهیه حلوای هویج برای 30 40 50 نفر بیان شده است.

مواد لازم حلوای هویج:

  1. آرد سفید ۱ پیمانه
  2. روغن مایع ½ پیمانه
  3. شکر ½ پیمانه
  4. گلاب ¼ پیمانه
  5. هویج تازه ۵ عدد متوسط
  6. پودر هل ½ قاشق چایخوری

مرحله اول: برای تهیه حلوای هویج مجلسی ابتدا هویج ها را پوست می گیریم و به همراه ۲ پیمانه آب داخل یک قابلمه مناسب می ریزیم و روی حرارت زیاد قرار می دهیم تا هویج ها به طور کامل بپزند و آب موجود در قابلمه تبخیر شود.

مرحله دوم: در این مرحله هویج را به وسیله مخلوط کن یا غذاساز به صورت پوره در می آوریم و کنار می گذاریم. در ادامه آرد را الک می کنیم و داخل یک تابه مناسب می ریزیم، سپس تابه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و آرد را به خوبی تفت می دهیم.

مرحله سوم: آرد را باید در حدی تفت دهیم که بوی خامی آن گرفته شود، البته تفت دادن آرد را باید تا زمانی ادامه دهیم که رنگ آن تغییر نکند وگرنه باعث می شود روی کیفیت رنگ حلوا تاثیر منفی بگذارد و در پایان پخت حلوای خوشرنگی نداشته باشیم.

مرحله چهارم: پس از اینکه بوی خامی آرد گرفته شد، روغن مایع را به آرد اضافه می کنیم و به خوبی با هم ترکیب می کنیم تا کاملا یکدست شوند. پس از مخلوط شدن آرد و روغن، گلاب را به همراه شکر و پوره هویج به تابه اضافه می کنیم.

مرحله پنجم: حالا مواد حلوا را به صورت مداوم چند دقیقه هم می زنیم تا با هم کاملا ترکیب و یکدست شوند. توجه داشته باشید که تفت دادن مواد را باید به اندازه ای ادامه دهیم که حلوا از دیواره های تابه جدا شود و وسط تابه جمع شود.

مرحله ششم: حالا تقریبا حلوای ما اماده است، می توانیم آنرا در قیف یک بار مصرف بریزیم و با ماسوره دلخواه داخل قالب های کاپ کیک قیف بزنیم یا اینکه به صورت یکجا داخل یک دیس مناسب بریزیم و به سلیقه خود تزیین کنیم.

آب هویج گیری صنعتی

آب هویج گیری صنعتی آب هویج گیری صنعتی دستگاهی مناسب برای آب گیری هویج در حجم زیاد است که در آبمیوه فروشی، کافی شاپ، میوه فروشی و هتل ها کاربرد دارد، دستگاه آب هویج گیر به شما کمک میکند بدون صرف هزینه زیاد مقدار زیادی هویج را آب گیری کنید. میزان بازدهی آب هویج گیری صنعتی بستگی به دو عامل دارد که شامل ظرفیت و قدرت موتور میباشد، طبیعتا هرچقدر مخزن دستگاه بزرگتر باشد مقدار بیشتری هویج را میتوان آب گرفت. قدرت موتور دستگاه آب هویج گیر صنعتی از 1 اسب بخار تا 2.5 اسب بخار متغییر است که مصرف کننده با توجه به نوع نیاز و هزینه مصرفی میتواند خرید خود را انجام دهد.

از انواع دستگاه های آب هویج گیر صنعتی میتوان به مدل های رومیزی، ایستاده، فروشگاهی و سلف سرویس اشاره کرد. در مدل های پیشرفته آب هویج گیری صنعتی تیغه های به کار برده شده به صورت دو رج شیار طراحی شده که باعث بالا رفتن بازدهی آب هویج گیری صنعتی شده، که در نهایت موجب آب گیری هویج بیشتری در یک بازه زمانی خاص میشود. در هنگام خرید به مواردی همچون عملکرد دستگاه، سرعت چرخش تیغه ها، برق مصرفی، قدرت موتور و ظرفیت مخزن باید توجه داشت که طبیعتا هرچقدر موارد ذکر شده مطلوب تر باشند دستگاه آب هویج گیر صنعتی قیمت بالا تری خواهد داشت.

برخی از دستگاه های آب هویج گیر مجهز به دیسک گریتینگ مرکزی هستند که باعث میشود هدایت میوه ها با سرعت عمل بالا تری به تیغه برخورد کنند و آبگیری مطلوب تریی انجام شود. امکان تنظیم سرعت موتور در برخی از دستگاه ها وجود دارد به طور مثال میتوان سرعت را از 3500 به 4500 تغییر داد. رنگ بندی و سایز آب هویج گیری بسیار متنوع است که با توجه به نیاز و سلیقه میتوانید انواع آن را انتخاب کنید. برخی از مدل ها دارای تیغه الماسی هستند که سرعت عمل را بالا برده و کیفیت ویژه ای به کار دستگاه میبخشد. در اغلب دستگاه های آب هویج گیر 3 مخزن برای نگه داری مرکبات، آب مرکبات و تفاله وجود دارد.

جی کوردیک اب هویج

جی کوردیک اب هویج در ادامه مطلب طرز تهیه آب هوبج را با آموزش جی کوردیک، پدر آبمیوه گیری جهان یاد خواهید گرفت. شاید این آب میوه برای همه لذت بخش نباشد اما نباید از فواید آن بگذریم. آب هویج پر است از موادی که بدن انسان در هر سنی و هر وزنی نیاز دارد، پس بهتر است این نوشیدنی مقوی را حتما در وعده غذایی خود قرار دهید.

ابتدا هویج ها را به خوبی شسته و پوست آن ها را جدا کنید و اگر نگران میکروب هستید، می توانید هویج های ارگانیک را تهیه کنید. سپس هویج ها را به تکه های کوچک خرد کنید زیرا تکه های بزرگ ممکن است به پره های مخلوط کن شما آسیب وارد کند. حالا می توانید هویج ها را در مخلوط کن بریزید و مخلوط کردن را تا زمانی که قطعات هویج بسیار ریز شود، ادامه دهید. دقت کنید که اگر هویج های انتخابی مرطوب نیستند، می توانید به آن کمی آب هم اضافه کنید.

باز اگر احساس کردید که هویج غلیظ است می توانید مقدار دیگری آب اضافه کنید و برای بهتر شدن طعم آن دو فنجان آب جوش هم نیاز می شود. که پوره هویج تهیه شده را داخل ظرفی شیشه ای می ریزیم تا ترکیب شوند یا می توانستید آب جوش را به همان مخلوط کن هم بریزید.