پوشیدن جلیقه شنا کودک باعث افزایش اشتها در کودکان می شود

وقتی فرزند شما با مربی شنای واجد شرایطی مانند مربیان شنا در مدرسه شنا آستین که از صداقت، شفقت و اعتماد برای آموزش چنین مهارت نجاتی استفاده می کنند، شنا را یاد می گیرد، به طور کلی به وسایل شناور شخصی نیازی نیست.

به علاوه، در مدرسه شنا آستین، ما احساس می کنیم که یادگیری شنا بدون نوعی وسیله شناورسازی در واقع به بچه ها کمک می کند تا اعتماد به نفس خود را در آب سریعتر ایجاد کنند!

آن جلیقه شنا کودک شنای حجیم می توانند مانع حرکات صحیح شنا شوند و در هنگام شنا بدون دستگاه، پیشرفت را به عقب برگردانند.

علاوه، بال های آبی دستگاه شناور مورد تایید گارد ساحلی ایالات متحده نیستند و می توانند از بین بروند یا هوا نشت کنند. همین امر در مورد لباس‌های شنا با شناور داخلی نیز صدق می‌کند: می‌تواند سوار شود و ایمنی مورد انتظار شما را تامین نکند.

اینکه چه زمانی فرزندتان را هنگام شنا در ساحل یا استخر در جلیقه نجات بپوشانید، تصمیم شماست، زیرا شما به عنوان والدین – فرزندتان را بهتر می شناسید و شرایط را می دانید.

عوامل مختلفی مانند سطح مهارت فرزندتان در شنا، نوع آب و نظارت دائمی که شما انجام می دهید (در کنار او، یا تماشای او از چند قدمی).

اما به همین دلیل است که آموزش شنا در مدرسه شنا آستین مهم است: آنها نتایج فوق العاده ای را ارائه می دهند که به شما کمک می کند توانایی کودک خود را برای ایمن تر بودن در آب ارزیابی کنید.

جلیقه نجات جان انسان‌ها را نجات می‌دهد، همچنین توانایی تشخیص نشانه‌های غرق شدن (زیرا این بازوها مانند بسیاری از فیلم‌ها به تصویر کشیده نمی‌شوند!). ما می خواهیم مطمئن شویم که هر بار که به شنا می روید، یک تجربه عالی داشته باشید!