پت بطری ضایعات که به عنوان قوری استفاده میشود

در میان پت بطری ضایعات و مشکلات زیست محیطی اطراف پرنسس او تصمیم گرفت دنیا را از طریق یک قطره آب در یک زمان تغییر دهد.

در یک تلاش ساده برای مبارزه با تغییرات محیط اطرافش که در آن آب آشامیدنی آلوده شده است. حتی آلوده کردن آب آشامیدنی سالم با پلاستیک غیرقابل تجزیه، انگیزه تغییر در درون او ایجاد شد.

سال‌هاست که این کشور تلاش زیادی برای معکوس کردن و یافتن راه‌های جایگزین به جای استفاده از بطری های یکبار مصرف داشته است.

با کمک و رهبری او جنبشی را آغاز کردند. به اشتراک گذاشت که چگونه مدرسه آنها تجسم تغییر شد زیرا آنها را در مدرسه خود پذیرفتند. این جرقه جنبشی برای حذف بطری های پلاستیکی و جایگزینی آنها با لیوان در مدارس شد.

که روند را برای مدارس در کشور ایجاد کرد و حتی در خارج از کشور نیز مورد توجه قرار گرفت. مؤسسات را بر آن داشت تا بطری های یکبار مصرف را که به محیط زیست آسیب می زند حذف کنند.

پلاستیک های یکبار مصرف کیفیت محیط مجمع الجزایر را کاهش داده، اجتماعات را زباله می کند، بدنه های آبی را آلوده می کند و اکوسیستم های طبیعی طبیعت را از بین می برد.

با توجه به این موضوع، بخش مدارس شهر داسماریناس دستور بخش شماره 1 سری 2019 یا “تنظیم استفاده از محصولات پلاستیکی در مدارس و ادارات در بخش مدارس شهر داسماریناس” را معرفی کرد.

خلاقیت به دلیل ارزشی که در جامعه دارد به یک مهارت مطلوب برای توسعه در آموزش عالی تبدیل شده است. سر و صدای محیط در حین اجرای خلاقانه به طور سنتی به عنوان یک عامل استرس زای محیطی و حواس پرتی در نظر گرفته می شود.

اما یافته های اخیر تأثیر مثبت سر و صدای محیط را بر عملکرد خلاق نشان می دهد. پژوهش حاضر آزمونی از اطلاعات مقایسه اجتماعی بر روی ادراک دانشجویان از خود از مصرف پلاستیک یکبار مصرف و انگیزه و تمایل به کاهش مصرف پلاستیک یکبار مصرف ارائه می دهد.

به شرکت کنندگان در مورد رفتارهای پایداری بطری آب پلاستیکی یکبار مصرف آنها بازخورد نادرستی داده شد و در برخی موارد متوجه شدند که رفتارهای پایداری آنها بهتر یا بدتر از متوسط ​​دانشجوی دانشگاه آنها است.

شرکت‌کنندگان ادراکات خود را از پایداری خود، انگیزه‌شان برای تغییر رفتارهای آینده و باورشان به توانایی‌شان در تغییر رفتارهای آینده را ارزیابی کردند.