هودی دخترانه جدید جنجال به پا کرد

متخصصان فعالیت بدنی مراقبت از کودک، این رشته را هنوز در مراحل ابتدایی خود طبقه بندی کرده اند و خواستار رویکردهای نوآورانه و خارج از چارچوب هستند.

مطالعه بزرگ‌تر، که این مقاله بخشی از آن است، برای استفاده از مزایای تحقیق کیفی برای کشف دلایلی طراحی شد که چرا سطوح فعالیت بدنی ممکن است در مراکز مختلف مراقبت از کودک متفاوت باشد.

مراقبان کودک هودی دخترانه جدید را به عنوان مانع مهمی برای فعالیت بدنی کودکان ذکر کردند. هدف این مقاله توصیف دو موضوع اصلی از یافته‌های ما است که بر اساس بررسی ادبیات مربوطه غیرمنتظره بودند.

لباس کودکان. به درگیری قابل توجهی بین والدین و ارائه دهندگان مراقبت از کودک کمک می کند. روش‌های تحقیق کیفی برای بررسی ادراکات ارائه‌دهندگان مراقبت از کودک از تسهیل‌کننده‌ها و موانع فعالیت بدنی کودکان در مراکز مراقبت از کودک انتخاب شدند.

گروه‌های کانونی انتخاب شدند زیرا این روش بحث‌ها و تعاملات خودجوش را بین اعضای گروه ترویج می‌کند و به ویژه در برانگیختن باورهای هنجاری مؤثر است.

ما از مصاحبه‌های انفرادی برای تأیید اعتبار یافته‌های گروه تمرکز خود و برای بررسی موضوعات حساس‌تر که شرکت‌کنندگان گروه تمرکز ممکن است احساس راحتی در مورد بحث در یک محیط گروهی نداشته باشند، استفاده کردیم.

ما بین اوت 2006 و ژوئن 2007 9 گروه متمرکز با ارائه دهندگان مراقبت از کودک و 13 مصاحبه انفرادی در بهار 2008 انجام دادیم. 9 مصاحبه بررسی اعضا با شرکت کنندگان سابق گروه تمرکز بود.

مصاحبه با افرادی بود که در نمونه اولیه برای گروه های کانونی انتخاب شده بودند اما قادر به شرکت در هیچ یک از جلسات نبودند. این موارد توسط هیئت بازبینی سازمانی (IRB) در مرکز پزشکی بیمارستان کودکان سینسیناتی تایید شد.

همه شرکت کنندگان به جز یک نفر زن بودند. اکثر آنها حداقل تحصیلات دانشگاهی داشتند. تقریباً نیمی از شرکت‌کنندگان خود را سیاه‌پوست/آفریقایی-آمریکایی معرفی کردند.

سطح تجربه در این زمینه از کمتر از یک سال تا 37 سال متغیر بود. در حالی که اکثر شرکت‌کنندگان در حال حاضر با کودکان پیش‌دبستانی کار می‌کردند،

26 درصد گزارش کردند که عمدتاً با نوزادان و کودکان نوپا زیر 3 سال کار می‌کردند و بقیه عمدتاً با کودکان مدرسه‌ای کار می‌کردند که بین گروه‌های سنی مختلف شناور بودند.