مصرف سس تک نفره سفید در دوان بارداری موجب رشد سریع جنین می شود

اگر یک وینگرت با شخصیت را ترجیح می دهید، ماده ای که باید به سرکه، فلفل، نمک و روغن اضافه کنید، قطعا خردل است. طعم‌های قوی و قاطع این وینگرت خردلی را متمایز می‌کند که با طعمی با سالاد بر پایه گوشت سفید و سبزیجات ترکیب می‌شود.

موادی که برای تهیه این سس تک نفره سفید نیاز دارید عبارتند از: جو، نوار مرغ، فلفل، هویج و مغز گردو. جو مروارید را در آب نمک در حال جوش بپزید و مرغ را جداگانه به صورت نواری آماده کنید سپس در تابه بپزید. سبزیجات را خرد کنید و صبر کنید تا همه مواد خنک شوند. سپس غذای خود را بپزید، گردو را اضافه کنید و سس وینیگرت نفیس را با خردل کامل کنید.

از سس با طعم‌های قوی به سراغ وینگرت عسلی می‌رویم، ترکیبی متعادل از اسیدیته و شیرینی. همانطور که حدس زدید، ماده اصلی این امولسیون عسل است. یک سالاد ایستاده که به خوبی با این سس هماهنگ می شود.

پیشنهاد بعدی با طراوت همخوانی دارد. اینجا وینیگرت با گیاهان معطر است! این امولسیون به لطف نت غیر قابل فراموشی به خود می گیرد. و برای یک سالاد 10 عددی متحد شما خواهد بود. شاهکار خود را با سنبل الطیب، پایه غذا شروع کنید.

خیارهای ورقه شده، کدو سبز کبابی قبلی، چند تکه سیب ننه اسمیت و یک و تنها کینوآ را روی آن قرار دهید! اگر یک چاشنی آماده برای استفاده می خواهید، سس گیاهی کاملاً شما را راضی می کند!

مجموعه ای از گیاهان معطر مختلف از جمله شوید، جعفری و پیازچه که هر سالاد را معطر و زیبا می کند. همچنین با حبوبات، گوشت سفید و سبزیجات پخته شده ایده آل است. سالادی که به ویژه برای سلامتی مفید است بر پایه ماهی است.

دستور تهیه این کاسه با سالاد اختاپوس بسیار ساده است و با افزودن سس سزار کامل می شود. در اینجا ماده اضافی که تفاوت را ایجاد می کند پنیر رنده شده است. آیا به دنبال یک سس خامه تر هستید؟ ما وینگرت ماست را توصیه می کنیم! برای سالاد آووکادو را انتخاب می کنیم، میوه ای که حاوی ویتامین ها و پروتئین های زیادی است.