مصرف توت خشک در بازار موجب مسمومیت مردم کل شهر شد

من چنین داستان جالبی را در فرآیند چشیدن انواع توت ها از توت شنیدم و نگرش خود را نسبت به این فرهنگ به طور اساسی اصلاح کردم. توت می تواند و باید در باغ های ما رشد کند، اگرچه باید به یاد داشته باشیم که این درخت بزرگ است و به سختی برای 6 هکتار مناسب است.

تصمیم گرفتم اطلاعاتم را با خوانندگان به اشتراک بگذارم. درست است، با توجه به تولید مثل توت، من حاضرم به شدت بحث کنم. بهترین راه قلمه های سبز است. و در میان کلاسیک ها بنیانگذار قلمه سبز می گویند.

توت خشک در بازار از قلمه سبز ریشه می گیرد. بله، ما قبلا آن را بررسی کرده ایم. سرگئی ژرمانوویچ با مهربانی اجازه بریدن قلمه های سبز از درخت خود را داد و آنها با شکوه ریشه کردند. علاوه بر این، در طول تکثیر بذر، تقسیم صفات بیولوژیکی و اقتصادی همچنان اتفاق می افتد.

“درجه تک پایه” گیاه ممکن است تغییر کند، یعنی. غلبه یک نوع گل روی گیاه وجود خواهد داشت. اگر ماده باشد خوب است و اگر نر باشد ، عملکرد به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. علاوه بر این، نهال ها وارد دوره باردهی طولانی تری می شوند و از دوره جوانی عبور می کنند.

در پایان، من می خواهم سه شکل دیگر از توت را توضیح دهم، که یکی از آنها با موفقیت در تاراسوکا در امتداد جاده یاروسلاول رشد می کند، و دو مورد دیگر در بلگورود در میان مزارع وحشی انتخاب شده اند، اما از نظر میوه های بزرگ، آنها نیستند.

نسبت به بهترین گونه های اوکراینی پایین تر است. این فرم ها با موفقیت از زمستان 2005-2006 جان سالم به در بردند، زمانی که در نزدیکی بلگورود -40 بود. تنها پس از شکایت های متعدد خانم ها مبنی بر اینکه توت ها در حال سقوط، لباس های آنها را لکه دار می کنند.

به نظر می رسد که امپراتور کاترین دستور داد این درختان را قطع کنند. درخت از کجا در سایت سرگئی ژرمانوویچ آمده است، او دقیقا نمی داند، اما به این نسخه پایبند است که توت او از نوادگان توت های سلطنتی از باغ ایزمایلوفسکی زمان الکسی میخایلوویچ و پیتر است.