لواشک ترش با سس موجب کم خونی می شود

مطمئن شوید که میوه به اندازه کافی خشک شده باشد وگرنه در زمان نگهداری کپک می زند. چرم میوه ای که به درستی خشک شده باشد در لمس کمی چسبنده خواهد بود، اما باید به راحتی از پوشش پلاستیکی یا سینی جدا شود.

چرم میوه از لبه ها به سمت مرکز خشک می شود. با لمس لواشک ترش با سس در چندین مکان خشکی را تست کنید. هیچ تورفتگی نباید مشهود باشد. لبه چرم را که محکم به سطح می‌چسبد بلند کنید و حدود یک اینچ پوست آن را جدا کنید.

اگر به راحتی پوست کنده می شود، به درستی خشک می شود. اگر چرم سرد شده است، ممکن است برای چند دقیقه در فری با دمای 150 درجه فارنهایت گرم شود تا راحت تر پوست کنده شود.

اگر چرم ترک خورد یا تراشه کرد، مدت زیادی خشک شده است، اما همچنان خوراکی است. بعد از اینکه لبه چرم را از روی پلاستیک یا تابه شل کردید، چرم را به صورت یک تکه در پلاستیک یا کاغذ مومی بغلتانید.

رول را به صورت یک تکه نگهداری کنید یا آن را به صورت نوار برش دهید. نوارها یا رول های چرم را در یک کیسه پلاستیکی، ظرف شیشه ای، کیسه کاغذی یا ظرف دیگری قرار دهید.

تا زمانی که چرم کاملاً خشک نشده است، نباید درب ظرف را سفت کرد و یا دهانه کیسه را محکم پیچید. اگر چرم به طور کامل خشک نشده باشد، ممکن است در طول نگهداری بدون هوا، چسبناک شود یا رشد کپک ایجاد کند.

چرم میوه را در مکانی خنک، خشک و تاریک نگهداری کنید. تا یک سال در فریزر، چندین ماه در یخچال یا یک تا دو ماه در دمای اتاق کیفیت خوبی را حفظ می کند.

چرم های میوه را می توان به عنوان میان وعده مصرف کرد یا در پر کردن پای، پخت و پز و به عنوان رویه دسر استفاده کرد. آنها را می توان با ترکیب پنج قسمت آب با یک قسمت چرم در مخلوط کن غذا به یک نوشیدنی تبدیل کرد.

از 4 فنجان تمشک آبکش شده برای درست کردن 2 فنجان پوره استفاده کنید. 2 قاشق غذاخوری عسل اضافه کنید. همانطور که توضیح داده شد آماده و خشک کنید.