لباس السا در فروزن 2 موجب افزایش قیمت پوشاک شد

ایمنی لباس السا در فروزن 2 فقط در قرن بیست و یکم مورد بحث قرار گرفت. در این دوره بود که طراحان استفاده از رنگهای سمی و مصنوعی را به نفع مواد طبیعی کنار گذاشتند.

نویسندگی گران ترین مجموعه لباس کودکان متعلق به برند است. هزینه یک مورد حدود 1000 دلار است و قیمت گرانترین لباس به 1500 دلار می رسد.

به عنوان پردرآمدترین مدل جوان شناخته شد. علاوه بر تماس با مارک های جهانی، می تواند به دستاورد اصلی خود ببالد.

مد کودکان پدیده نسبتا جدیدی است. هر ساله طراحان مشهور جهان و برندهای دموکراتیک مجموعه های منحصر به فردی را برای کودکان ایجاد می کنند.

اما مهم نیست که لباس های کودکان چقدر زیبا و جذاب باشد، مهم ترین چیز راحتی و امنیت بچه ها است. در بیست و یکم، مد کودکان کاملا مستقل شده است.

لباس ها چیزی فراتر از عملی و کاربردی می شوند. اهمیت زیادی در انحصار و منحصر به فرد بودن لباس ها ایجاد شد.

اولین فروشگاه های اقلام مارک دار برای کودکان در بازار ظاهر می شود و طراحان مد کلکسیون هایی را برای نسل جوان ایجاد می کنند.

تا قرن 19، دختران و پسران یکسان لباس می پوشیدند. در نقاشی های هنرمندان آن زمان، کاملاً ممکن بود پسری سه ساله با لباس سفید تزئین شده با روبان دیده شود.

طراح مد را بنیانگذار مد کودکان می دانند. او دخترش را آنقدر دوست داشت که شروع به ایجاد لباس های اصلی برای او کرد.

در قرن بیستم، دختران برای اولین بار شروع به پوشیدن شلوار کردند که گام مهمی در دموکراتیک کردن مد کودکان بود.

مجلات مد شروع به داشتن بخش های ویژه ای کردند و والدین شروع به رویکرد بسیار جدی تری برای انتخاب لباس کودکان کردند.

در روسیه، پایان قرن بیستم با ورود لباس های بچه گانه ترکیه و چین به بازار مشخص شد. چنین چیزهایی از نظر کیفیت تفاوتی نداشتند، اما پس از کمبود آنها قابل قبول ترین گزینه به نظر می رسید.