قابلمه کاسیو ۸ پارچه که با طلا ساخته شده است

از شما می خواهم بهترین سیستم برای تمیز کردن قابلمه کاسیو ۸ پارچه من را توضیح دهید تا پوشش نچسب من را بار نگیرد: من در مورد نمک مطالعه کرده ام.

جوش شیرین، سرکه، نرم کننده و حتی یکی از دوستان آشپز به من گفت که با کارامل کردن پیاز ته دیگ هایش را تمیز می کند. در تلاش برای پاسخگویی منطقی به النا، ما همچنین سعی کردیم.

با کارشناسان مختلف آموزشگاه های آشپزی تماس بگیریم تا بهترین سیستم را روشن کنیم، اما در نهایت این مارک ویدال، مالک فروشگاه تخصصی قابلمه های آشپزخانه بود که اسرار موضوعی را کشف کرده است که پیشینی بسیار ساده تر به نظر می رسید.

چه کاری را نباید انجام دهیم؟ ویدال با کارهایی که نباید هنگام تمیز کردن قابلمه انجام دهیم شروع می کند: «اگر از ماهیتابه هایی با روکش نچسب استفاده می کنیم.

هرگز نباید آنها را داغ زیر شیر آب تمیز کنیم، زیرا کنتراست حرارتی که در تماس با آب سرد است. به این معنی است که به پوشش مذکور آسیب می رساند.

این اولین قانون است: صبر کنید تا خنک شود. این بازرگان و کارشناس می‌گوید: «نکته دیگر این است که از قابلمه های استیل استفاده می‌کنیم که لایه‌های خاصی برای جلوگیری از چسبندگی ندارند.

همانطور که مثلاً در مورد قابلمه‌ها اتفاق می‌افتد.» در این صورت اگر مایل بودیم می‌توانیم آن‌ها را داغ بشوییم. ، بلکه سرد است. علاوه بر این، این نوع تابه ها دارای این مزیت اضافی هستند.

کثیفی های جاسازی شده را می توان با الیاف آلومینیومی پاک کرد، چیزی که در تابه های دارای لایه چسبنده کاملاً منع می شود. با این حال، هنگامی که ما به ویدال در مورد روش هایی که النا ذکر می کند.

اظهار نظر می کنیم، او به وضوح بیان می کند که برای قابلمه های فولادی، مانند قابلمه، توصیه می کند از روش نمک خودداری شود “زیرا برای فولاد خورنده است.

او آن را برای سایر قابلمه ها نیز توصیه نمی کند: «روش های مؤثرتر و کم تهاجمی برای تمیز کردن قابلمه ها وجود دارد، اما به طور کلی، اگر در شرایط خوبی باشد، آب صابون گرم کافی است.