فروش اسپری ضد زنگ در اروپا ممنوع شد

برای SSI، هدف ما این بود که ترکیبی از خانواده‌های پذیرنده، امتناع و «بسته» داشته باشیم .در حالی که ما قبلاً تعیین کردیم که تقریباً 15 تا 20 مصاحبه از هر گروه (پذیرندگان، ردکنندگان و بسته‌ها) برای رسیدن به اشباع موضوعی کافی است.

شرکای ما در وزارت بهداشت درخواست کردند که ما حداقل 70 مصاحبه را کامل کنید. با توجه به علاقه ما به موانع مشارکت، ما از امتناع کنندگان بیش از حد نمونه برداری کردیم.

اسپری ضد زنگ باعث ایجاد آلرژی می شود و باید از ماسک استفاده شود.

نرخ پاسخ محافظه کارانه 15 درصد برای خانواده های ردکننده و بسته و 30 درصد برای خانواده های پذیرنده برای تعیین تعداد مورد نیاز برای نمونه استفاده شد.

بنابراین، از چارچوب نمونه‌گیری، ما به‌طور تصادفی 452 خانوار برای مصاحبه انتخاب کردیم. تیم تحقیقاتی ما خانه به خانه به این خانه‌ها رفتند تا برای شرکت در SSI کوتاه مدت رضایت بگیرند تا اینکه به 71 رسیدیم.

راهنمای FG در ابتدا توسط نظریه رفتار برنامه ریزی شده اطلاع رسانی شد. ما با سوالات متداول برانگیختن در مورد رفتار هدف مورد علاقه (شرکت در آخرین مرحله حمله کمپین)، بررسی باورهای رفتاری، هنجاری و کنترلی در مورد مشارکت یا عدم مشارکت شروع کردیم.

ما سؤالات مربوط به باورهای هنجاری را گسترش دادیم تا بررسی کنیم که شرکت‌کنندگان تا چه اندازه همسایگان خود را می‌شناختند.

آگاهی آنها از تصمیمات مشارکت در کمپین همسایگانشان و تأثیر بالقوه ادراکات همسایگان از تصمیمات مشارکتی خودشان. همچنین یک سؤال در مورد جنبه های اجتماعی تصمیم مشارکت وجود داشت: شرکت کنندگان با چه کسانی در مورد شرکت یا عدم مشارکت صحبت کردند.