عروسی با پارچه مبلی مخمل طرح دار برای خود لباس عروس دوخت

توید یکی دیگر از گزینه‌های بادوام است، مانند پارچه مبلی مخمل طرح دار آنها ترکیبی از نخ های طبیعی و مصنوعی هستند که به راحتی تمیز می شوند و بافتی محکم و نازک دارند.

ظاهر سنتی توید به آن‌ها حس رسمی‌تری نسبت به کتانی می‌دهد، و بافت بافت آن‌ها را گزینه‌های خوبی برای پنهان کردن ریزش‌ها یا عیوب می‌کند.

شنل ها پسرعموهای مخملی هستند، زیرا دارای یک چرت یا چرت هستند که به آنها دستی نرم و مبهم می دهد. آنها همچنین معمولاً سنگین هستند.

قبل از اینکه پارچه ای را برای مبل خود انتخاب کنید، مهم است که به آرایش نخ پارچه نگاه کنید، همانطور که دستورالعمل های مراقبت از یک پیراهن را بررسی می کنید.

اگر به صورت آنلاین خرید می کنید، این مهم تر است. آرایش نخ پارچه می تواند اطلاعات زیادی در مورد دوام، دست و نرمی به شما بدهد که نمی توانید به صورت آنلاین مشاهده کنید.

اغلب، پارچه‌ها دارای ترکیبی از نخ‌ها هستند و این ترکیب می‌تواند به شما کمک کند تا احساس کنید و در برابر فرسودگی مقاومت کنید. نخ های طبیعی مهم هستند.

زیرا دارای قابلیت تنفس و نرمی هستند که باعث می شود برای مبلمانی که زمان زیادی را صرف آن می کنید جذاب باشند. با این حال، پنبه و پشم نیز دارای معایبی هستند. آنها سریعتر تجزیه می شوند و همیشه در برابر لکه ها مقاومت نمی کنند.

در حال حاضر، مواد مصنوعی به دلیل قابلیت تنفس و نرمی مشابهی که نخ‌های طبیعی بیشتر دارند، استفاده بدی پیدا می‌کنند، اما پلی استر، اکریلیک و ابریشم مصنوعی مزایای خاص خود را دارند. نخ های مصنوعی بادوام تر، تمیز کردن راحت تر و مقاوم تر در برابر لکه هستند.

برای بسیاری از پارچه‌های ما، می‌بینید که ما کمی نخ مصنوعی به یک نخ طبیعی اضافه کرده‌ایم تا ترکیبی ایجاد کنیم – که بهترین‌های هر دو دنیا را به شما می‌دهد.

نرمی، تنفس و دست مجلل یک پارچه طبیعی را به دست می آورید، اما به دلیل پلی استر یا اکریلیک، دوام و مقاومت بیشتری در برابر لکه دارد.

البته، ما شما را تشویق می کنیم که یک نمونه از پارچه های ما را سفارش دهید تا بتوانید احساس بهتری نسبت به وزن و بافت داشته باشید.