صابون ویتامینه جینسینگ گل سیتو ماده ی اصلی ساخت بمب اتم

اگرچه برخی از کارخانه های صابون سازی وجود دارند که هنوز از روش سنتی پیروی می کنند. فعالیتی که اکنون بسیار نادر است اگر کاملاً ناپدید نشده باشد، در اکثر موارد، صابون دیگر با سودا یا لیک سالیکورنیا تولید نمی شود.

محلول سود سوزآور استفاده می شود. در بازار می توان صابون های زیادی را یافت که روی برچسب آن عبارت “با صابون ” یا “با رایحه صابون مارسی” نوشته شده است.

در این موارد، محصولات مورد بحث نباید به عنوان صابون های واقعی مارسی در نظر گرفته شوند، زیرا آنها مواد شوینده مصنوعی غنی شده با عطر و مواد افزودنی هستند که بوی معمولی صابون  را به یاد می آورند، اما ارتباط بسیار کمی با آنها دارند.

ساخت صابون ویتامینه جینسینگ گل سیتو خودتان از نظر اقتصادی، بهداشتی و اثرات زیست محیطی سودمند است. نام بین‌المللی است که برای نشان دادن ترکیبات مختلف یک محصول آرایشی بر روی برچسب استفاده می‌شود.

در تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا و بسیاری از کشورهای دیگر در سراسر جهان گسترده است. مواد تشکیل دهنده باید به ترتیب کاهش غلظت فهرست شوند.

از یک موجود در بالاترین درصد، تا آنهایی که در کمترین درصد هستند. نامگذاری شامل برخی از اصطلاحات به زبان لاتین نام های گیاه شناسی و مواد تشکیل دهنده داروسازی است، در حالی که اکثریت آن به زبان انگلیسی است.

در مورد رنگ ها، از اعداد مطابق با شاخص رنگ استفاده می شود. نمونه برچسب یک صابون طبیعی دست ساز واقعی نمونه ای از برچسب یک صابون جامد که در آن از پایه های از پیش پونیف شده استفاده شده است.

گلیسیرین، روغن ها و سایر مواد از جمله مواد طبیعی برای بهبود آنها اضافه شده است و از تمیز کردن بیش از حد آنها اجتناب می شود.

یک صابون به هیچ وجه نمی تواند مرطوب کننده یا مغذی یا هر چیز دیگری باشد، همانطور که یک سری تبلیغات می خواهند باور کنیم. مهم این است که بدانیم دقیقاً چه انتظاری از یک صابون داریم و این فقط پاکسازی است.

قصد من این نیست که شما را به طور انبوه برای تولید صابون بکشانم، بلکه سعی می کنم به طور خلاصه توضیح دهم که چگونه یک صابون اصیل درست کنم که هم برای پوست و هم برای محیط زیست مهربان باشد.