شیره انگور می تواند به افزایش وزن کمک کند

شیره انگور با چندین نوع نیز با مقادیر زیاد شکر اضافه شده شیرین می شوند.

مطالعات نشان می دهد که افزایش مصرف نوشیدنی های شیرین شده با قند ممکن است  گوجه فرنگی امروز با خطر بالاتر دیابت نوع 2 و اختلال در کنترل قند خون مرتبط باشد.

گفته می شود، واریته های شیرین نشده ممکن است اثرات یکسانی نداشته باشند. برخی از مطالعات نشان می دهد که نوشیدن 100٪ آب میوه با سطح قند خون بالاتر یا افزایش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 مرتبط نیست.

می تواند به افزایش وزن کمک کند
آب انگور فیبر کمی دارد، خواص شیره انگور برای کودکان به این معنی که احساس سیری را به اندازه میوه های کامل افزایش نمی دهد.

مطالعات نشان می دهد که مایعات کمتر از غذاهای جامد سیر کننده هستند. بنابراین، ممکن است بعد از نوشیدن یک لیوان آب انگور در مقایسه با خوردن انگور تازه احساس گرسنگی بیشتری کنید.

شیره انگور

نوشیدنی های شیرین شده با شکر، مانند آب انگور با شکر افزوده شده نیز با خطر افزایش وزن، اضافه وزن و چاقی در میان کودکان و بزرگسالان مرتبط است.

بعلاوه، برخی از انواع آب انگور شیرین شده کالری بالایی دارند و چگالی جیوه اگر به مقدار زیاد مصرف شوند و اگر تنظیمات دیگری در رژیم غذایی خود ایجاد نکنید، می توانند به افزایش وزن کمک کنند.

خلاصه
آب انگور فیبر کمی دارد و برخی از انواع آن حاوی قند اضافه شده است که می تواند بر کنترل قند خون تأثیر منفی بگذارد. انواع خاصی نیز ممکن است به افزایش وزن کمک کنند، به خصوص اگر تنظیمات گل رز آبی دیگری در رژیم غذایی خود ایجاد نکنید.

  • منابع:
    1. Is Grape Juice Healthy? Sugar Content and More
  • تبلیغات: 
    1. راهکار های افزایش تولید عسل
    2. خاصیت آنتی اکسیدانی انواع عسل
    3. معرفی بهترین نوع عسل فلیپین
    4. استفاده از عسل برای اهداف دارویی