شیرآلات بهداشتی پارسیان که موجب مرگ مرد جوانی شد

پس از ماه‌ها گذراندن آزمایش چندین شیرآلات آب، متوجه شدیم که مورد علاقه ما است. این شیرآلات آشپزخانه کشویی با سنسور حرکت مورد علاقه ما از یک کلید روشن/خاموش هندزفری منحصر به فرد برای ایجاد یک تجربه آشپزخانه بدون درز استفاده می کند.

اگر به دنبال هزینه کمتر هستید، بهترین انتخاب ما در حالی که این شیرآلات بهداشتی پارسیان پایه هیچ ویژگی فانتزی مانند حسگر حرکتی یا پاشش لمسی ندارد، اما خوب ساخته شده است و با قیمت مناسب کار را انجام می دهد.

اما انتخاب های برتر ما برای هر طراحی آشپزخانه چیزی دارند. فشار قوی آب و اجرای هوشمندانه هندزفری، این ورودی شگفت‌انگیز توسط  را در صدر فهرست «شیرآلات آب مورد علاقه» ما قرار داده است.

در حالی که این شیر آلات آب کامل نیست، چیزهای زیادی برای توصیه وجود دارد. شیرآلات آب از نظر فنی حسگر حرکت است، اما این فناوری را به روشی بسیار غیرمعمول پیاده سازی می کند.

سنسور حرکت دارای برد بسیار محدودی است و اساساً به عنوان کلید روشن/خاموش عمل می کند. به سادگی قرار دادن ظروف آشپزی یا دستان خود زیر شیرآلات آب، آن را روشن نمی کند.

بلکه باید دستان خود را یک یا دو اینچ جلوی سنسور تکان دهید. اگر دستان شما کثیف یا پر است، راحت تر از استفاده از دسته است. واکنش اولیه ما مشتاقانه نبود.

ما انتظار نداشتیم که مسافت پیموده شده زیادی را از چنین ویژگی بدون لمس محدودی بدست آوریم. با این حال، ما به سرعت به این فعال سازی ساده رسیدیم و به طور یکپارچه آن را در زندگی روزمره خود گنجاندیم.

علاوه بر این، سمپاش به سادگی با باز کردن آن به طور خودکار روشن می شود و یک گردش کار بی سر و صدا برای تمیز کردن ظروف ایجاد می کند.

فشار آب فوق العاده قدرتمند است و ویژگی اسپری حتی بیشتر از آن است. این یکی از بهترین شیرآلات ما برای مقابله با ظروف سخت بود. متأسفانه، این همان جایی است که ما یک نقطه ضعف را پیدا می کنیم.

محدوده فشار آب موجود محدود است. شیرآلات آب در اصل یا روشن یا خاموش است. تلاش برای یافتن یک میانه مفید مستلزم دستکاری دقیق دسته است.