سیب روی درخت موجب سکته پیرمردی شد

وقتی صحبت از سیب روی درخت می شود منظور صحبت از سیب های براق و صافی می شود که در قفسه فروشگاه خودنمایی می کنند، باید درک کنید که آنها به روشی کاملا طبیعی رشد نکرده اند. برای رسیدن سریع میوه از آفت کش ها، مواد شیمیایی و سموم استفاده می شود.

دانشمندان آمریکایی از گروه کاری محیط زیست دریافتند که سیب جزو 5 میوه برتر است که تمایل به تجمع این مواد مضر دارد. ترجیح دادن به میوه های روستایی بسیار ایمن تر است ، اگرچه از نظر ظاهری چندان زیبا نیستند.

داستان ها و افسانه های زیادی با این میوه مرتبط است – آدم و حوا با چشیدن آن از بهشت ​​اخراج شدند، نیوتن یکی از بزرگترین اکتشافات را با آن انجام داد و طبق افسانه برخی از آنها حتی می توانند جوانی ابدی را به ارمغان آورند.

اکنون این میوه نقش مهمی در زندگی ما دارد. به راحتی می توان حدس زد که ما در مورد یک سیب صحبت می کنیم. و امروز در مورد این محصول خوشمزه و رژیمی صحبت خواهیم کرد. فواید سیب غیرقابل انکار است و مدت هاست ثابت شده است.

به عنوان مثال، پکتین که در فیبرهای محلول آن موجود است، کلسترول اضافی را از کبد حذف می کند و با مواد سمی مانند سرب و آرسنیک مقابله می کند – این امر سیب را برای افرادی که در صنایع خطرناک کار می کنند ضروری می کند.

به لطف مولکول های الیاف نامحلول، رگ ها پاک می شوند. سیب دارای خواص ضد التهابی است و برای جلوگیری از عفونت های دستگاه گوارش، کولیت مزمن و حاد استفاده می شود.چای سیب استرس را از بین می برد و سیستم عصبی را آرام می کند.

به منظور کاهش سطح کلسترول خون و کاهش احتمال تصلب شرایین، خوردن فقط چند عدد سیب در روز کافی است. همین مقدار به عادی سازی متابولیسم در بدن کمک می کند. و با استفاده منظم از سیب، حتی می توانید تا 3 کیلوگرم وزن کم کنید.

به همین دلیل است که رژیم های سیب بسیار محبوب هستند. همچنین می توانید روزهای روزه داری را روی سیب ترتیب دهید. در اینجا یکی از روش های رایج است. سیب 5-6 بار در روز خورده می شود .