حوله تن پوش گلبافتی که طرح گل هایش از طلا است

قیمت حوله تن پوش گلبافت با توجه ه تنوع بالایی که دارد بسیار مناسب است.

حوله ها نباید خسته کننده باشند مجموعه‌ای از حوله‌های حمام بد بو و الهام‌گرفته از دهه ۷۰ دارد که ما به آنها وسواس داریم، و در Society6 می‌توانید حوله‌های چاپ شده حمام را از طراحان سرتاسر جهان خریداری کنید.

عاشق یک مونوگرام خوب هستید؟ Crane & Canopy ابزار پیش‌نمایش بسیار خوبی دارد که به شما امکان می‌دهد دقیقاً ببینید که هر سبک و رنگ نخ روی حوله‌های فوق‌العاده نرم ۶۰۰ GSM چگونه به نظر می‌رسد.

بیشتر و بیشتر خرده فروشان بزرگ به پنبه ارگانیک متعهد می شوند اما ما حوله های پنبه ای ارگانیک کویوچی را دوست داریم زیرا بسته بندی این شرکت نیز پایدار است.

حوله Cloud Loom از 100 درصد پنبه ترکی ارگانیک ساخته شده است و در حقیقت بسیار کرکی است.

علاوه بر پنبه ترکی، حوله های ترکی به عنوان حوله های حمام روزمره محبوب شده اند و در حالی که یک حوله ترکی را می توان از پنبه ترک تهیه کرد، حوله ترکی به سبک حوله اشاره دارد.

حوله

این حوله های بسیار نازک که به عنوان حوله های فوتا یا همام نیز شناخته می شوند، ممکن است به اشتباه با پوشش ساحلی اشتباه گرفته شوند اما اجازه ندهید طراحی سبک وزن شما را فریب دهد.

حوله های ترکی به خوبی حوله های ضخیم جذب می شوند، حتی سریعتر خشک می شوند و فضای کمتری را اشغال می کنند این حوله‌های منگوله از West Elm کمتر از 30 دلار هستند و حوله‌های دستی همسان دارند.

اگر روال حمام زمان خواب با بچه‌هایتان مانند یک اودیسه مطلق به نظر می‌رسد، حوله‌های خنک The Company Store می‌توانند به شما کمک کنند.

نه تنها این طرح‌ها، از دایناها گرفته تا ابرقهرمان‌ها حمام را سرگرم‌کننده می‌کنند، بلکه پارچه 100 درصد پنبه‌ای بسیار جاذب است حتی کاپوت که زمان خشک شدن را سریع‌تر می‌کند.

اگر به حوله های حمام جدید نیاز دارید اما بودجه زیادی دارید با قیمت فقط 9 دلار برای هر حوله، قیمت بسیار خوبی دارد.

با 500 GSM، این حوله ها بسیار نازک هستند اما دارای طراحی دوگانه هستند تا سلیقه های مختلف را جلب کنند یک طرف آن وافل تخت است و طرف دیگر تری نازک است.