استفاده از کاشی فتوحی در طراحی خانه موجب کنترل فشار خون می شود

در این مورد من البته استفاده از مواد دیگر مانند گچ را مستثنی نمی کنم. ویژگی های محیطی آن بدتر از آجرهای سرامیکی نیست، با این حال، دامنه آن بسیار باریکتر است. اما همانطور که می گویند ساخت انبوه کاشی فراتر از توان ما است.

باید درک کرد که چرا کاشی فتوحی گرانتر در نظر گرفته می شوند. به دنبال صنعتی شدن کامل، آنها می خواستندکاشی های ساختمانی را به طور کلی دفن کنند. کارخانه های جدید برای تولید آن ساخته نشد، پولی برای بازسازی شرکت های موجود اختصاص داده نشد، تجهیزات تولید کاشی توسعه نیافته و تولید نشد.

اکنون از بین رفته است و آنچه در بلاروس و اوکراین باقی مانده است، این کشور مجبور به خرید تجهیزات در خارج از کشور است. علم بسیار عقب مانده است و آموزش متخصصان به حداقل رسیده است.

همه اینها نمی تواند بر کیفیت آجر تأثیر بگذارد. در عین حال، هزینه آن بیشتر از اروپای غربی است، عمدتاً به این دلیل که هزینه تولید آن در کشور ما بسیار بالاتر است. در تاتارستان، شدت انرژی تولید آجرهایی از جنس کاشی 6-8 برابر بیشتر از ارقام مربوطه در کشورهای اروپایی است و بهره وری نیروی کار ده برابر کمتر است.

بنابراین، گرانی نسبی آجر سرامیکی در کشور ما، قبل از هر چیز ناشی از از بین رفتن هنر پیشین و عقب ماندگی تکنولوژی است و به هیچ وجه به دلیل ویژگی های خاص کاشی ها نیست. من اضافه می کنم که به منظور تغییر خواص آجر سیلیکات، ماده جدیدی ایجاد شد.

بتن سلولی. از نظر ویژگی های ترموفیزیکی، نزدیک به بلوک های سرامیکی کارآمد است، با این حال، شدت انرژی تولید آن در تعدادی از شرکت ها در تاتارستان از شاخص های مربوطه بلوک های سرامیکی فراتر می رود.

کار حدود صد کارخانه کاشی در اروپای غربی برای بازدید از بزرگترین نمایشگاه ها و کنگره های بین المللی. من در مورد جالب ترین شرکت ها و مواد در یک فصل خاص صحبت کردم. من می خواستم در مورد آخرین تحقیقات صحبت کنم.

بنابراین کتاب شامل فصل هایی در مورد هم افزایی و ساختار فراکتال است. با این حال، من در نظر داشتم که هر فرمول تعداد خوانندگان را به نصف کاهش می دهد، بنابراین تعداد آنها به حداقل می رسد.