استفاده از الکتروپمپ خانگی برای گرم کردن خانه

نوشیدن یک لیوان آب برای بسیاری از مردم امری پیش پا افتاده است، اما برای میلیون ها نفر در سراسر جهان دسترسی به آب سالم هنوز نیازمند سفرهای طولانی یا کار سخت است.

الکتروپمپ خانگی بهترین دستگاه در این مناطق است. بر اساس گزارش یونیسف و سازمان جهانی بهداشت، در سال 2020، از هر 4 نفر، 1 نفر به آبی که عاری از آلودگی و در صورت نیاز در دسترس است.

دسترسی نداشت و از هر 10 نفر یک نفر هنوز برای جمع آوری آب سالم نیاز به پیاده روی بیش از 30 دقیقه داشت.یونیسف برای اطمینان از دسترسی بیشتر مردم به آب آشامیدنی از طریق تحویل الکترو پمپ تامین کار می کند.

بهره برداری از آب های زیرزمینی یکی از کارآمدترین راه ها برای تضمین تامین مداوم آب سالم است. بین سال‌های 2018 تا 2021، بخش تأمین یونیسف تقریباً 20000 پمپ دستی و الکتروپمپ موتوری مورد استفاده است.

برای ساختا لکتروپمپ مختلف آب سالم برای جوامع، مدارس و مراکز بهداشتی در 33 کشور، که بیشتر آنها در آفریقا هستند، خریداری کرد.

یونیسف عمدتاً دو نوع پمپ آب را تهیه و کار می کند. موتور موتور و نیروی انسانی. تصمیم گیری در مورد اینکه از کدام سیستم استفاده شود عمدتاً به موارد زیر بستگی دارد.

پمپ‌های موتوری می‌توانند به جوامع بزرگ خدمت کنند و حجم زیادی از آب را استخراج کنند و زمانی را که مردم برای جمع‌آوری آن در صف یا پیاده‌روی می‌گذرانند.

حذف یا کاهش دهند. به عنوان مثال، در نیجریه، دو مرکز بهداشتی به شدت به یک منبع امن نیاز داشتند. در مرکز بهداشت اولیه دوگون کوکا در ایالت یوبه، چاه کم عمقی که با لاستیک و سنگ مشخص شده بود.

تنها منبع آب برای بیماران و کارکنان برای بیش از 10 سال بود. در ایالت بورنو، تنها منبع آب برنامه حمایت از خانواده، که به عنوان مرکز ایزوله برای بیماران کووید انتخاب شد، یک پمپ دستی بود که غیر قابل تعمیر بود.